所有鬼怪OST當中,個人最愛的一首抒情歌~歌詞太催淚了f09.gif

 

 

Crush (크러쉬) - Beautiful (華納官方中譯歌詞)

 

it's a beautiful life  我會陪在你身邊

it's a beautiful life  我會站在你身後

beautiful love

和妳待在同一片天空下

即使只是呼吸 也讓我感到美好

it's a beautiful life beautiful day

我會活在妳的記憶裡

beautiful life beautiful day

請陪在我的身邊

beautiful my love beautiful your heart

it's a beautiful life

無論何時都會守護著妳

it's a beautiful life

讓妳依靠著我

beautiful love

讓妳的眼淚和微笑 

也能陪在我的身邊

it's a beautiful life beautiful day

如此瘋狂地愛著妳的我

beautiful life beautiful day

並不想拋下妳

beautiful my love beautiful your heart

 

it's a beautiful life

這世上與妳相似的回憶 

又這樣孤伶伶地留在我的心中

和妳的記憶  和妳的回憶

it's a sorrowful life sorrowful day

無法承受這悲傷的我

sorrowful life sorrowful day

請不要離開我

不要讓我活在回憶裡

it's a beautiful life

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sa.Cat(沙貓) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()