純粹是看了百想大賞韓飯偷拍畫面後,
腦海中很自然響起「When You Say Nothing At All」這首歌,
於是就特別剪輯了五兩精華版,留作紀念...

最感動的畫面就是當瑾瑩得到最佳女演員獎,
忍住不掉淚發表完得獎感言之後,
鏡頭照向彩元時,她眼裡也泛著淚光啊~T_T


至於百想上的小倆口互動...
我只能說...

When You Say Nothing At All...盡在不言中(笑

就像劇中的福和香一樣...
無須隻字片語...
用眼神就能傳達一切...
透過繪畫和琴聲就能心靈交流...

附上大會精心安排的座位圖(爆↓
看來五兩已經被SBS奉為官配了..
要像牛郎和織女一樣隔桌對望就是了..噗..
http://gona510.hp.infoseek.co.jp/wind/five_seat.jpg

所以...看影片應該知道咱們的香兒是在深情望著那個人吧XD




中英文歌詞:
When You Say Nothing At All(盡在不言中)
Vocal:Ronan Keating


It's amazing how you can speak right to my heart
我非常訝異你竟能說中我的心意
Without saying a word you could light up the dark
無須隻字片語你照亮了黑夜
Try as I may I could never explain
盡可能的去解釋這難以言喻的瞬間
What I hear when you don't say a thing
在默默無語的剎那 我該如何去體會

The smile on your face lets me know that you need me
你微笑的臉龐 讓我明瞭你是深深地需要我
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
在你眉宇之間浮現著真實的感受 我知道你絕不會離我遠去
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
握著你的手 我知道你會和我患難與共
You say it best when you say nothing at all
當你默默不語時 一切盡在不言中

All day long I can hear people talking aloud
一天到晚 我聽到人們嘶聲表白
But when you hold me near ,You drown out the crowd
但是當你緊緊地抱著我 你展現了無與倫比的風範
Try as they may ,They could never define
人們試著去定義我倆的愛情
What's being said between your heart and mine
我倆靈犀之間到底有著什麼樣的海誓山盟

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sa.Cat(沙貓) 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()