只要有小吉在的地方,總是歡笑聲不斷,
一直都是早安成員之間的開心果,
也帶給歌迷們很多歡笑聲及快樂。
所以吶,這次OPV不走感傷路線,
要像小吉一樣,用最棒的笑容來迎接卒業

也許今後還會有更多難關等著小吉,還請多多加油,
不要忘了繼續保持開朗活力充沛的模樣,
我也會繼續應援單飛後的小吉,看著你一步一步成長吶。

卒業おめでとう!!^____^

能夠喜歡上早安,進而喜歡上小吉,
是我人生中最美好的事物之一。

OPV包含成員們對小吉的愛及小吉對大家的"愛",
雖然老是愛捉弄成員,逗得大家哭笑不得,
但那是小吉表現愛的一種方式啊~~!!
不免俗的,還是以"矢吉"及"石吉"為主居多(笑,

因為手上的小吉影片太多,不知該選哪些比較好,
所以一時之間還挺苦惱,呵呵~誰叫小吉真的很有搞笑天份!(笑

OPV影片連結:

【OPV】吉澤ひとみ卒業紀念~Because Of You~



附上中英文歌詞。

『Because Of You』
Vocal:98℃


It's all,It's all ! 這都是愛,這全都是愛!

You're my sunshine after the rain 妳是我雨後的陽光
You're the cure against my fear and my pain 妳是我害怕和悲痛時的療傷藥
'Cause I'm losing my mind 當我不知所措時
When you're not around 當妳不在我身邊時
It's all because of you ! 這全都是因為妳!

You're my sunshine 妳是我的陽光
Oh yeah !

Baby I really know by now 寶貝 我到現在才知道
Since we met that day 自從我們相遇的那天
You showed me the way 妳就一直指引我方向
I felt it then,you gave me love 然後我就感受到,妳所給予我的愛
I can't describe 我難以描述
How much I feel for you 我對妳的感受

I said baby I 我說 寶貝
Should have known by now 我現在才知道
Should have been right there 我一直都在那裡等妳
Whenever you gave me love 隨時都感受得到妳的愛
And if only you were here 而且假如妳在這裡
I'd tell you 我將告訴妳
Yes I'd tell you,oh yeah 是的,我將告訴妳
Oohh Oh Yeah Yeeaah !

(Repeat)

Honestly could you be with me 老實說現在的妳和我
Like it was before 恰好就像從前
Neither less nor more 不多不少
'Cause when I close my eyes at night 因為當我晚上閉上眼睛
I realize that no one else 我發現沒有其他人
Could ever take your place 可以取代妳的位置

I still can feel and it's so unreal 我仍然覺得不真實
When you're touching me 當妳接近我
Kisses endlessly 無止盡的吻我
It's just a place in the sun 在陽光照耀的某處
Where our loves begun 我們的愛已經開始了

I miss You,yes I miss You ! 我想念妳,是的,我想念妳!
Oh baby yeah ! 哦 寶貝!

(Repeat)

If I knew how to tell you 假如我已知道如何告訴妳
What's on my mind 我心中所想的
Make you understand 好讓妳明白
Then I'd always be there 然後我將永遠在那裡
Right by your side 陪伴在妳身邊

You're my sunshine after the rain 妳是我雨後的陽光
You're the cure against my fear and my pain 妳是我害怕和悲痛時的療傷藥
'Cause I'm losing my mind 當我不知所措時
When you're not around 當妳不在我身邊時
It's all because of you ! 這全都是因為妳!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Sa.Cat(沙貓) 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()